2011. augusztus 8., hétfő

Sorozatajánló: Pretty Little Liars


Nagyon praktikusnak tartom a nyári sorozatokat, mivel én több sorozatot is nézek suli-időben (Vampire Diaries, Supernatural, Gossip Girl), nyáron pedig mindig sajnálom, hogy szünet van.
Idén rátaláltam a Pretty Little Liars-re, utánaolvastam egy kicsit, és bár kedvtelenített a Született feleségekhez ill. Gossip Girlhöz hasonlítgatás (mi tagadás, mindkettőt szeretem, de az utánzatokat nem.), nekifogtam. És milyen jól tettem!

Lendületes, divatos, mai. A sorozat négy lányról szól - Aria, Hanna, Spencer és Emily -, akik 1 éve elvesztették a barátnőjüket, Alisont, ezután pedig szétszéledtek. Aria visszatértével azonban valaki ("A") barátnőjük nevében ijesztgeti őket. A rejtélyes szál "A" kilétének és Ali gyilkosának kiderítése. Néhány dologban Született Feleségekre, ill. Gossip Girlre emlékeztet, de egyáltalán nem zavaróan, nem viszik túlzásba.

"Alison: Friends share secrets. That's what keeps us close."

Follow The Talking Cats

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése