2011. augusztus 22., hétfő

Nails

A körmeim szuper-csudijók :) Rátaláltam egy nagyon jó körmös-tutorialokat bemutató csajra, nagyon jól mondja el, mit hogy kell csinálni.
Egyébknét igen, nagyon rég volt bejegyzés.. Akartam írni, aztán mindig volt valami más "dolgom". Az elmúlt napokban egyébként nem történtek különös dolgok. Apukámmal voltam vásárolgatni, meg körülnézni. Szoktunk ilyen napokat tartani, voltunk pl. az Ikeában (nem mondhatom el, hogy miért, mert meglepetés:) .), ill. egyéb helyeken Pesten. Nagyon jóban vagyunk a szüleimmel. Tegnap volt a barátnőm szülinapja, és tartottunk este egy kis pizzázós-iszogatós összejövetelt, megismertem néhány embert. Ez is jó volt. Tulajdonképpen ennyi történt velem a napokban.

És íme a videó, ami alapján csináltam a körmeim (persze nem lettek ilyen szépek..):


Follow The Talking Cats

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése